Alea Jacta Est.

Godmorgon.

Nu sitter jag hemma hosMaria och vaknade för kanske en halvtimme sen hon ligger och sover men jag sitter här och bloggar. Igår var vi i stan och åt lunch och middag och kollade på en skate och snowboard uppvisning , juste sen köpte vi hennes hårförlängningar. Haha igår kände jag mig fett tjock. Frukost var chips, Lunch var burger king och middag McDonalds.
Men sen åt vi lite middag hos Maria också ( vi hittade alex på vägen hem och tog honom med oss ). Alla i hennes famij + jag och alex satt och spelade musik på våra glas det lät typ som skräckfilmsmusik, det var kul :)

Nu ska jag ta och sticka jag skriver kanske mer sen.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0