Hellu ;)

Hejsanhejsan,

sry att jag inte har skrivit på läänge men jag har inte hunnit så kan det ju vart lite för att jag inte har haft nån ork.
snart är deju helg det sk a bli kul iaf, meeeeen.

PÅ FREDAG ÄR DET SPELNING PÅ BJÖRKNÄS FRITIDSGÅRD, pallra er dit för fa-aan.
Just  nu sitter jag i skolans datasal med anni brevid mig och skriver....

Snart har jag idrott ute i skitvädret men wohoo, not. men eftersom det är så sjukt dåligt väder så kanske kanske vi slipper, vi får hoppas på det va?
Hoppas med mig!
Inte nog med det, jag hatar dessutom fotboll, jag gick på det förrut, men slutade för att det var så sjukt tråkigt och dessutom har jag bollskräck. Nej seriöst, jag är verkligen LIVRÄDD! gaaah.
Kan vara för att jag *ett antal gånger* fått den fucking fotbollen rätt i ansiktet så efter det har jag utvecklat bollfobi, vet nån vad det heter med sådär vetenskapsnamn? Typ som att spindelfobi är araknofobi. Och trånga utrymmen är klaustrufobi. Och ja, dådär ni vet, vad heter det egentligen när det gäller fotbollar?? hah, men jag kan också namn på massa sjuka fetischer (stavning?!)

Nu ska ni få höra,
typ en pedofil tänder ju på små barn
en dendrofil tänder på träd (?!)
och typ amatofil är när man tänder på att partnern gråter
nekrofil tänder på lik
och så finns det nåt skummt med folk som tänder på att köra tåg, asså vad i helvete.

Tänk er att ni sitter på ett tåg och helt plötsligt från chafförshytten eller vad man nu säger hör ba aaaaaah! hahahahah x'''D jag dör asså, så vackert.
Men nu ska jag dra och se vad hanna amaia och chrille har  för sig vi ses va.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0