It's a lie, a kiss with opened eyes.

Hejsan.
Nu sitter lilla jag hemma hos Maria och skriver. Vi har vart i stan idag och igår var vi på gården. Det var roligt men mot slutet såg vi filmen 100 000 BC vilket var litesådär. Inte direkt den bästa filmen jag sett menmen den gick ju att kolla på. Sen spelade jag biljard med Hanna och jag blev totalt ägd. I stan idag träffade vi Agnes och Soulmate ( elina ) som var ute på rymning. Höhö.  Vi tog btw också en fika i forum och jag tjockade mig på burger king.
Jag måste så fort som möjligt åka in till stan och köpa en snygg vinterjacka. Jag har iochförsig redan sätt en het på BikBok, men jag är osäker och så ska jag köpa nya jeans, en ny handväska och ett par högklackade vinter stövlar + ett par svarta pumps. ( Spanat in ett par på din sko ) GE MIG DOM NU ASSÅ. *DREGGEL*

Jaja på tal om annat, dethär kanske låter lite kul men jag saknar faktiskt skolan, asså inte själva skolan men min klass. Jag vet inte riktigt varför menmen. Jag och Marias dator är inte riktigt vänner hah, den hatar mig.
Btw vill jag att det ska vara halloween nununununu! Trick or Treat. Men nu är det bara lite mindre än en månad kvar så jag får väl stå ut, haha.

Ha det bra läsare, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0