jaooooo.

Nu jäklar.

Jag är astrött för tillfället men det skiter jag fullständigt i , jag är så sjukt skrivsugen, haha. Imorgon ska bli rätt kul hemkunskap yaa! Men innan det nästan 2 timmar lång SO!, franska revolutionen. Fick liten ångestattack idag när jag tänkte på mina betyg och gymnasieval även fast det är långt kvar, vill så gärna kunna komma in på den skolan jag vill och skit....Jag är rädd att jag inte ska fixa det och bli värsta uteliggarn som tigger pengar på gatan o bah allmosor till dom fattiga! Hahaha, nu flinar jag lite åt mig själv när jag ser vad jag skriver.

FOBIER
Juste, helgen ska bli kul, jag och Helena har bestämt filmkväll så vi ska köpa oss en stor skål med godis och sen så ska vi hyra lite filmer och så ska vi köpa glass också sen kommer vi rulla ur soffan har vi besämt.
Dessutom har jag och Helena kommit på att vi har på ett ungefär samma fobier, ingen av oss gillar clowner eller hälsenor, dessutom vågar  ingen av oss flytta händer eller fötter utanförsängen när vi sover, och inte ha fötterna på golvet när vi kollar skräckfilm. Nu jäklar ska jag gå och sovaom jag ska orka lyfta mig ur sängen imorgon godnatt igen
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0