Onsdag eftermiddag.

HejsanHejsan,

Nu är jag hemma från skolan och har precis ätit middag.
Idag var en rätt så rolig dag i skolan för att vi hade uppspelning på musiken, vi körde låten I dont wanna be med Gavin DeGraw, det gick väl sådär., jag var i sånggrupp och sjöng med Amaia, Oscar och Ludde. Jag hade tyska och vi fick nya placeringar, jag hamnade brevid Martin och framför mig sitter Danny och Amanda J, idag satt jag brevid Sosso.

Jag hade svenska och arbetade i boken med b.la pronomen, possesiva pronomen och ägandeform. Vi som var sjuka eller fick dåligt resultat fick göra fysikprovet det gick rätt bra;) orkar inte skriva så mkt mer, pusshej.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0