Söndag

Hejhej.

Nu sitter jag här och skriver (igen).
Det är så skönt att bara sitta och skriva av sig. Nu så har vi kollat på Monty Phyton och Fab 5.
Och så har vi ätit frukost. Nu sitter jag h'är och skriver igen och maria sminkar sig.
Vi vet inte riiktigt vad vi ska göra nu, nu gick hon.
Nu har jag bott hos henne i helgen och vi har haft jättekul.

Men senare idag runt klockan 3 så ska dom skjutsa hem mig så ska jag till stallet och hon och hennes familj ska åka till sina kusiner på "kalas" typ.
Jag har inte vart hos zorro på hela helgen så jag längtar dit massor<3
Och min lilla Ronja har säkert saknat mig hon också, jag längtar  hem lite grann men har så kul här hoss maria så ändå inte.

Nu sticker jag Auf wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0