SÖÖÖÖÖNDAG

Hejsanhejsan.

Helgen:

I fredags var det spelning på gården och många av mina kompisar var där och några spelade. Jag och maria hade pusstävling ( vem som kan få flest pussar av folk ) jag fick av Maria, Jennifer, Annie , Amaia, Charles, Kalle och Viktor.

Det var jättekul, menmen i lördags varv jag och hade shoppingdag med mamma och syster , jag köpte en fin vinterjacka, en mössa, svarta pumps, och snyggaste vinterskorna (ugglor i mosen) haha.  sry att jag inte har skrivit på länge men jag har blivit jättedålig på att skriva hata mej om ni vill ;) hahah , men nu har jag reagerat på att jag skriver jättesnabbt kan va för att ja just la till typ 60 kontakter på msn på typ 10 minu´ter det går ju rätt så fort när man skriver då ungefär som nu fan va fort det går, haha, men nu så ska jag faktiskt ta och sticka vi ses va ??
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0